Övertrött

igår var jag så himla trött och mådde dåligt när jag kom hem
jag orkade inte ens dansa och det är ju det roligaste på hela veckan
rätt deppigt, tills jag upptäckte att det snöade! SNÖADE!!!
det är speciellt med den första snön, jag får såna lyckokänslor då.
jag har alltid älskat snö, men efter st anton är jag fasen snöskadad!?
Nu äääälskar jag snö, älskar den ännu mer liksom-- harjaru?
- meen den får mig att sakna st anton.
en backe, lite mer snö och ett bra afterski-ställe hade suttit fint nu.

Ikväll ska jag träffa Saja som är hemma från jönköping
det ska bli sweeeet
helgen är fullsmockad med planer
vet knappt hur allt ska hinnas med
fest, em i gymnastik, fest, träning, jobb
att jag är trött så jag håller på att dö och inte mår helt  hundra tänker jag skita i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0