juuuuuust dance

de sex jobbtimmarna blev åtta
vilket är = 16 betalda timmar
rätt värt det att spendera sin söndagskväll på Maxi
fick dessutom en extra tid imorgon. goodie.

men skit i jobb,
lördagskvällen var riktigt bra
förfest hos My när hon firade 20 år
det var kuuuul!
jag malin och linn gick till björket
på vägen diit  hände något konstigt
jag blev sjukt pepp på björket, sjukt pepp!

sista elvirat, gratis inträde
en hel del folk,
inte jättemånga man kände men tillräckligt för att det skulle vara kul
och några jag inte har träffat sen i höstas
annabanana var där!
och det blev en jäääkla massa dans
jag hade riktigt kul, och åh vad jag har saknat att dansa!

kanskekanske det kommer bilder senare om jag får tag i några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0