mysdag med mamma

imorse var jag på kinesisk akupunktur
det var spännande,
enligt henne mådde jag dåligt bl.a. pga av svininfluensanvaccinet
hon stack mig lite, mätte några värden och sa att jag skulle bli frisk
vi håller tummarna stenhårt!
ska på en behandling till dock.

det tog bara en halvtimme så jag och mamma körde till åhus
där käkade vi frukost i solen på ett fik
läste lite tidningar och sådär
gick en sväng i affärer
köpte varsin pocketbok och körde ut till bryggan
låg i solen ett par timmar
käkade lite jordgubbar
badade fötterna i havet
åt lunch inne i kstad
var på sjukhuset " hos en riktig doktor"
jobbigt men bra.
sen körde vi in till kstad och åt liiiite glass

jag har haft en jättemysig dag med mamma
och jag är så glad för att hon följer med mig
och jag älskar henne väldigt mycket!
tack mami

nu ikväll har vi grillat grillspett
annabanana kom hit och myste
vi såg pay it forward
mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0