do bi do bi doo.

varje gång jag går in på blogg.se hänger min dator sig?

helgen vart bra

fredag
ifkmatch med jb
pizza och film med mamma
pizzabagaren var snällis och gav mig halva priset

lördag jobb
hela kassalinjen trängdes vid tips-tv:n för att se sessans bröllop
tur att där inte var några kunder
på kvällen hängde jag med saja
hade en heeel del skvaller att ta igen
sååå vad filmen handlade om vetifan.
men det var en mycket trevlig kväll

igår var det äckligt mycket söndag och söndagsångest
mamma underhöll mig
vi spelade alfapet TRE gånger och yatzy

idag har jag varit i frukten
märks att jag inte har några muskler höhö
ikväll har jag och anna varit i malmö
shoppat lite, och sen mötte vi saaura
åt fajjitas på lilla torg,
lite sommarstämning och mycket folk
fick nycklarna till saras lägenhet i sthlm
hon är väääärldens snällaste
om en vecka bär det av.
l.ä.n.g.t.a.r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0