just a small town girl

Nu har jag jobbat mina två första dagar på Maxi
det känns preeeeecis som vanligt

lördagkväll pallade jag en halv film och sen däckade jag i soffan
precis när jag förflyttat mig in i sängen ringde olle ( pch patteyo) och sjöng cotton eyed yo för mig
kuuuuul att prata med ullebulle. jag saknar dem!

igår hade lillebror kalas, supermysigt att träffa hela släkten
dock däckade jag återigen i soffan vid nio. är man trött eller?

idag tänkte jag tillbringa hela dagen i soffan, jupp-
ikväll ska jag till maja en sväng.
tönten åker ju till cypern precis när jag kommer hem.
vilket sätt va!

förresten nu har jag fixat boende till höstens norgetrip
några månader i källarstuen, jappjapp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0