världens finaste underbaraste lasse

sjukt bra helg
fest i kristianstad i lördags hos petras man
de var nice med nya trevliga människor
juppjuppp!

igår åkte jag och anna till gööötet
för winnerbäck
för världens finaste underbaraste winnerbäck
lite seg början men riiiktigt fint slut
trevliga konsertgrannar hade vi med
min man ska vara göteborgare, de är alltid roliga!

jag avbokade frissan och bytade jobbdag med Petra
så jag och anna stannade och gjorde Nordstan istället
de vaaaa naaaajs

en gammal dansk tant som knappt varken hörde eller såg trängde sig längst fram i kön på donken, hon beställde kaffe och kaka men hade väldigt svårt att förstå flickan i kassan som fick kämpa hårt med tanten.
nedan endast en liten del av konversationen.

"dansk tant -är det käffe?
donkentjej -ja det är det, jag kan hjälpa dig och öppna fliken
dansk tant - är det meningen ätt jäg ska dricke ur de där lille hölet?
(ungefär här håller vi på att spricka av skratt)
donkentjej -vi kan ta av locket med?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0