anna.moberg

Nu har jag myst med min bästa vän och skvallrat och skrattat och sjungit ..
jag gillar henne,
 för hon är lika sär som jag!
"joy to the world, the lord has come"
HUMOR!
jag gillar inte bara henne förresten
I Loooove her!
♥♥♥
men det visste ni väl redan.
 Hon måste komma och hälsa på mig
och jag kommer sakna henne såååhääär mega mest mycket.
på sju år har jag max varit borta från henne en månad
OCH det var för lång tid.
men det kommer gå fint det här


nu pratar jag hela tiden om hur mycket jag kommer sakna alla
och att det är jobbigt och säga hejdå och sånt
och det kommer komma ett inlägg till om familjen, var så säkra
men tänk det är första gången jag är iväg såhär länge
så det får väl vara lite så denna veckan



MEN ni ska inte tro att jag inte är
 sjuuukt pepp
och överlycklig
 och ajlejöskföldskflödsfkldf-glädjedamp
över resan fortfarande, för det är / har jag!
det kommer blir så sinnessjuktbra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0