telenorjävlar

Nu måste jag skriva ett klagoinlägg.

Min mobiltelefon har varit på lagning i över en månad nu, vilket är dåligt lång tid. Under tiden fick jag en lånetelefon som jag klantigt nog råkade paja skärmen på. Jag vet, jätteklantigt. Jag var så klart beredd att betala för den. Men eftersom telefonen var en äldre modell och redan rätt sliten väntade jag inte mig att få betala 1000 spänn för den. Tydligen kostar alla lagningar av färgskärmar så mycket. Men själva mobilen är inte ens värd det. Jag blir trött och less och fattig.

Nu vill jag ha vår, sol ,ett par ljusa jeans och ett par vita tygskor. Lite våren-2007-känsla hade suttit wonderful, hade lite i fredags. Det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: sara

fan vad dyrt :s jävla skit

2009-01-18 @ 22:07:54
URL: http://mrssaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

man blir inte förvånad när de gäller telenor, helt seriöst. men lider med dig!

2009-01-19 @ 18:42:26
URL: http://liinnplinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0