äntligen fredag

Till skillnad från igår så är jag nästan äckligt glad idag. - och ibland kan man fundera på vilka som egentligen känner en bäst. Det är inte alltid dem man tror, eller som man tycker borde göra det.

Fysikprovet är över och det  kändes som det gick helt okej, om det gjorde det egentligen vet jag inte.
Jag har fått tillbaka min mobil, eller jag fick en helt ny faktiskt, dessutom tack vare en mycket snäll man på telenor så slapp jag betala. Han tjabbade inte ens om det.  Jag var så glad att jag höll på att krama honom när jag gick, jag hindrade mig dock. Han borde få dagens ros typ.

Innan han kom in i butiken pratade jag med en elak bitch som var jätteotrevlig, och inte alls hjälpsam. När jag sen skulle visa telefonen för hennes snälla kollega som jag hyllar i detta inlägg så funkade skärmen plötsligt. Han förklarade att det var mycket möjligt att den var sliten redan innan jag fick den precis som vi tyckte så han lät mig slippa att betala ett endaste öre. Hiii vad jag är glad, jag har saknat min kära telefon! (synd snake inte finns där bara).

Ahh förstå min lättnad, ikväll blir en toppenkväll med grill ( vilket är ppgängets specialité), fest och spel hos macce.

Ses lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0