17.11

Min artonde födelsedag har varit toppen, fick frukost på sängen tidigt imorse, sen sov jag länge, fick några bra låtar att lyssna på ( vilket jag ska göra sen), stack ner och kollade nyårsträningen en stund. Jag möttes av fin sång från bröderna sjögren och mangedansk - sött. Kom hem och tog emot ett fint blommogram (mitt första någonsin). Vid sju anlände släkt och vänner. Jag har fått massa fina presenter och massa gratulationer. Dessutom frågade Frida innan hon gick hem om jag vill följa med och se Highschool musical på söndag, OM jag vill! Perfekt 18årsdag skulle jag vilja säga. Och för att citera en del av kyrres kommentar " DU ÄR 18!!!!!!"   Minsann jag är 18 nu.

Tack alla för en jättefin födelsedag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0