yeah

to be broken and used, scared and confused.,Broken är lätt min nya "tjata-ut"-låt. Jag är helt fast, jag lyssnar på den hela tiden, den är så sjukt fin.

Efter ett ledarmöte med mest snack om kommande uppvisning så skjutsade tessansöto mig till ett annat söto. Vi såg Johan Glans filmen, det var mys. Inte lika mys att simon skulle sticka klockan 8 imorse när jag har sovmorgon. Meeen, jag var duktig och traskade över till maxi´s eget lilla gym Pumphuset och tränade. Kors i taket. Fan vad skönt det var, jag har haft damp för jag inte har tränat på evigheter och ändå har jag inte tagit tag i mig själv förrän nu. Nu sitter jag här iallafall och äter havregrynsgröt. Ska till skolan vid tolv och göra projektet klart förhoppningsvis. Innan dess ska jag bara ha en lugn mysig morgon, duscha och kanske göra lite körkortstest om jag hinner.

ses bloglovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0