Stjärnstatus

Det blev inte Katherine, det blev inget alls. Jag har minsann stjärnstatus utan att vara utklädd ( nöjd. ) De flesta andra hade resonerat likadant. 

Jag och Ida kom till Jakob vid halv sju, satt och halvsega framför fotbollen. Kvart i åtta skjutsade Pia oss till Stoby. Där blev det hej och kramkalas i princip. Bordsplacering, jag hade ralle, sousa och ida till bordet. Dessvärre upptäckte jag en döskalle på min servett vilket betydde att jag "låg pyrt till". Dock var det ingen fara, det blev frågesport om fille och bigge. Jag vann dessutom. Det var roliga tävlingar, tal och sång till maten. Tacos till 60 pers 'är inte illa. Efter maten flyttade vi runt lite, det var massa härliga människor och senare på kvällen blev det bugg, annan dans och en hel del tröstande. Jag är en duktig tröstare' .Det bästa talen under kvällen var nog Jockes (förlåt Simon) som gick upp alldeles självmant och berättade en hel del roliga historier.

Näe det var kul att träffa allt folk man inte sett på länge och det andra folket med. Halv två drog vi hem och då jävlar slog cidern på, jag däckade nästan i soffan (Y).

Bra fixad fest vare, de tackar vi för.

Idag masade jag mig upp lite i nio för att ge papi frulle på sängen GRATTIS, gick sen ner och däckade hos simon igen. vaknade vid halv ett, städade, duschade och kollade lite skidor. Halv tre blev det kafferep med grandparents, heee- Det var trevlans, kvart i fem dök anna upp. Vi skulle kolla innebandyderby, men hallen var låst och när vi väl kom in var det inträde och vi hade noll pengar. Lyckat. Vi smygkollade litegrann genom dörren iallafall. Halv sju dök Fröken Louise Kuylenstierna upp. Anna stack för ett tag sen och nu gör jag och louise vad vi gör bäst. Ingenting. Kingdom of Heaven är på på TVn iaf. Nu hade jag tänkt nana, körning imorgonbitti.

GNITEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0