singstar och tutor

ös är ett bra ord för att beskriva fredagskvällen, en jeklans massa ös!

tessan och jag hade fixat ihop en kanonpresent till malin,  bilder kanske kommer sen om jag orkar( både på presenten och kvällen).
Vid sju befann jag maja och tessan oss hos malin, det blev käk, spel,sjukt mycket singstar,. och det blev singstar på riktigt. Inget litet mes-sjungande utan det var rockande på hög nivå, precis som det ska vara. Tutorna var kvällens! Vi tömde nog nästan johans barskåp totalt och malins vänner var väldans trevliga. Vid tolv någon gång skulle vi ut och ta lite luft, där utanför dörren stod westdahl och danne och sen befann sig plötsligt halva hhks a-lag i malins lilla lägenhet. De var där en stund, lyssnade på tutorna och sjöng lite innan de begav sig av till Kingan. En halvtimme senare stack vi också, jag som Inte skulle ut. men maja fixade fribiljetter via joel så då kan man ju inte banga direkt. Kingan var trevligt, a lot of dans, trevligt folk och en massa superhjältar. Halv fyra vandrade jag hem i snön.

Två gick jag upp idag, mycket lagom tid att äta frukost på måste jag säga. Efter frulle spelade jag alfapet med pappa och mästarN, alltså pappa vann som vanligt och var glad. Dock råkar jag veta att mamma vann över honom igår, mohaha. Nu har jag ätit mumsig mat, installerat spotify och ska snart hoppa i duschen. Sen blir det lite mer alfapet, simon kommer hit och jag ska kränga sjukt massa mumsigt mamma har köpt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0