liiiiiaaa bra

Igår vart det partaj så det stänkte om det! Och idag mår man som man förtjänar. Jag skulle ju ta det lugnt, men lyckades inte riktigt. Det började som tidigare nämnt hos sarling, mat sång, kortpsle chippong, "åh jåklar-liaa bra". Sen gick vi vidare till timmys place som nästan var fullt redan när vi kom. Men vi bokstavligen talat tryckte ner oss i soffan och sen blev det lite mer sång och lite mer dricka. Vid ett va vi på björket och där var det dansdansdans. Imorse vaknade jag, fruktansvärt bakfull och skulle åka och tävla med mina tjejer. Det gick dock bra, ett silver och ett brons i yngreklassen och ett brons i äldre. När jag kom hem däckade jag totalt. Nu tänkte jag vara vaken en liten stund så jag kan sova hela natten sen. Imorgon ska jag köra första gången på körskolan, håll er undan;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0