perfect days'

Studentfesten igår var awesome.
Massa trevligt folk, och jag säger det IGEN T3b, ni är de bästa!
Vi var påskkärringar,
och nästan de enda som var utklädda.
Någon trodde jag var pippi. Hallåååå!?
Vi var solklara påskkärringar!
Förfesten var kanon, tack Skarpis!
Jag ska fortsätta dricka öl, bra fylla!
Efter lite rundvandring i hesslecity blev det till slut taxi hem.

Idag masade jag mig upp till en totalt onödig designlektion,
silversprayade cykelstället
sov i solen en timme, fick märken efter bikinin. Nöjd.
Jag gillar vårvädret A LOT
Dessutom har jag provat studentklänning och studentmössa tsm. Herregud.
Vi ska faktiskt ta studenten, jag börjar fatta det litegrann nu.

Om ca 31 timmar åker jag och allra bästa majsan till Österrike en hel vecka. Kommer bli amaaaaazing!

Kommentarer
Postat av: Jesper Kristiansson

hahahaa det va jag som trodde du va Pippi men du såg ut som henne....

2009-04-05 @ 00:37:56
Postat av: elin

haha I knooooow, nää jag såg helt klart ut som en påskakärring:D!

2009-04-12 @ 00:07:36
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0