Söndag

precis som alla andra söndagar typ,  pluggade alldeles för lite, sov alldeles för mycket.
 Drog och tränade, var ingen bra träning förutom handvolt frivolten. Efter ett asjobbigt styrkepass med mange i slutet av träningen drog jag ner till Österås och kollade Ifk - Nike med plinney. Ifk vann med 3-0, jag missade dock alla målen eftersom jag kom när det bara var 30 minuter kvar. Efter matchen blev det godis på coop, linn följde med mig hem och käkade lite, kollade Hål i väggen som förövrigt var askul. Björn Gustavsson var sötast som vanligt. När hon tog bussen hem borde jag pluggat, men kollade klart en film istället. Så jag börjar nu istället, Buddha here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0