Lingvallen

Sönderstressad men klar. Har nog glömt hälften och ändå har jag typ två feta väskor. Fråga mig inte hur det går ihop!
Slutade egentligen tidigt men var tvungen att sitta kvar för att nästan bli klar med chokladkartongen. Därför blev allt galet stressigt. Men nu kommer tessan vilken minut som helst och hämtar upp mig. 
Skolan var chill idag, två lektioner inställda. Så på hålan gick jag johan, viktor och pidde och fikade på madrix. Skitgoda mackor + te. Mums och tack för trevligt sällskap. Maja kom med en sväng i slutet och fick en mumsig macka.
Nu ska jag slänga ner resten av grejerna så jag är redo. Seees i slutet av helgen.


Kommentarer
Postat av: saja

HA DET BRA! :)

2008-09-19 @ 16:03:07
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0