We did it!

Nu är sista fastedagen slut. Vi klarade det!!!
 Fasen vad stolt jag är över oss, och glad att jag får äta igen. Även om man måste trappa upp långsamt och jag inte får äta något kött på typ två dagar. Men skit i det, jag får iallafall äta igen. Jävligt gott ska det bli, väntar dock till imorgon bitti, känns mer riktigt som fem dagar då, Nu är jag glad glad och stolt (och något eller några kilo smalare).

Ikväll har jag myst med annapanna, vi har kollat Brudens bästa man. Patrick Dempsey är så snygg att man dör, Jag blev lite halvt förälskad nästan. Sen promenerade vi i skitsnygg utstyrsel runt gäddastorp i regnet. Det var skönt tills anna drog upp spöken, och sen nästan skrämde livet ur mig. Jag fick minst en hjärtattack. Efter det gick vi igenom skolkatalogen och nu har anna cyklat hem och jag ska sova. Fan vad glad jag är att fastan är över!


Egentligen borde jag lägga in snyggebilden på påpälsade mig och anna innan promenaden, eller så borde jag lägga in en bild på mig och maja för att vi klarade femdagars fasta. Men eftersom nedanstående man är så snygg + att jag slipper leta massa efter en bild så fick det bli denna istället. Se och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0