"jag har tappat min pakethållare"

Idag har jag äntligen fått lite gjort i designen och det känns skönt, blev nästan klar med engelskan igår med så det behövs bara en avslutning och lite finslipning. Ska försöka få klart lite mer ikväll. Hittade ett bra fastepaket idag med, blir dock 5dagars paket, men mår vi bra av det fortsätter vi rvå dagar till på egen hand.

Efter vi slutat historian och jag var sjukt övertrött kommer både frans och sara med sådana klockrena kommentarer.

Frans- Elin, det är ingen som bryr sig om dig.
Jag- Jo, bara för att du inte gör det kanske någon annan gör det.
Frans- ja det är klart det finns folk som bryr sig om saker, t.ex att lägga in onödiga saker på wikipedia. Men ingen bryr sig om dig!

Haha såå jävla dum är han, sen när vi kommer ut kläcker sara ur sig
" alltså jag har tappat min pakethållare när jag cyklade, jag har inte ens märkt det"

Sen skrattade jag typ hela vägen till Linnéskolan. Efter träningen kommer vi ut och märker att emmys jacka är borta, linas jacka och skor, och amandas miss sixty jeans. Emmy hade släppt in en tjej, och när hon kom ut 2 minuter senare var grejerna borta. Som tur var hade tjejen vart där och anmält hennes lillebror till gympan förra veckan så emmy letade upp efternamn och adress. Sen var de där och ringde på och lyckades som tur var få tillbaka kläderna. Förutom linas jacka för den kom hon på att hon hade glömt hemma. (Y) Men vilka jävla idioter det finns dessutom blev tjejens mamma arg för de kom dit och ville ha tillbaka kläderna. Haaaallå liksom. Hur fungerar det i vissa folks huvud?

På tal om något helt annat har greys börjat igen och elin är en lyckelig flicka!
 

Kommentarer
Postat av: maja

allmänt?? hahaha. du menar väl anmält?

2008-10-08 @ 21:40:41
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0