Just dance

minst 600 glosor har jag skrivit in på glosboken.se idag. 600!!! och jag ska lära mig alla tills på torsdag, jag säger bara wish me good luck. Jag har suttit i stort sett hela eftermiddagen med det, hade egentligen tänkt att skippa friståendeträningen men eftersom det är nytt fristående nu så gick jag ner där iallafall. Jag ångrar det inte alls, fan vad kul det var. Dansa är kul, och det var länge sen jag gjorde det nu. I nian dansade jag lite street och i ettan dansade jag i skolan. Men sen dess har jag inte dansat alls, inte ens fristående. Dessutom blev det lite välbehövlig styrka. Nu är jag skönt trött i hela kroppen, men känner mig samtidigt så där tom som jag gjorde när jag fastade. Härlig känsla!

Nu är det mat, sen ska det pluggas i två timmar. Efter det blir det paus till Grey´s Anatomy. Morotsstavar och guacemole till det, man får ju lyxa till det lite när skolan håller på att döda en.

Förresten var det rätt kul när religionsläraren somnade när vi hade prov idag. Var bara tvungen att tillägga det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0