Tjenare Benke

Jag är lättad, ett av svenskproven är över. puuh.
Sköntskönt,. fyra timmars uppsatsskrivining imorgon inte lika skönt.
Dessutom har jag haft ont i huvudet hela dagen och är jätteförkyld. Blö.
Så nu ska jag bara mysa i soffan tills det är dags att åter bege sig till skolan, yey. Historia.
Efter det är det träning med vågen och sen veckans höjdpunkt. Grey´s Anatomy.
Sen sova sova sova.

Jag har alltid sagt att jag hatar november, det är den värsta månaden på året. Inget undantag i år.
RIktigt pissigt väder, man blir både trött och depp av det. Dessutom har jag inte en tillräckligt varm jacka så jag går runt och fryser som ett as hela tiden, ska köpa en sån overall, det hade minsann varit varmt och skönt.

tors:
uppsatsskrivning
mattedag med louise
fre:
hhk-tyringe,  sen -?
lör:
balklänning köpenhamn med mor, ev ferre med flicksen?
Sön:
pluggapluggaplugga.
mån
matteprov
pedprov
engelskinlämning

Tur jag har fredag och lördag denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0