Jag bryter trenden

Jag är sinnestrött i mina ben, det var ett jälva tempo vi hade på powerwalken idag, och beach 08 går framåt, Iallafall enligt majsans våg. Den gillar vi.  Läste precis i hennes blogg att fransmännen hade bjudit oss på fest nu, så jag hoppas det blir av. Tjecken hade ju bjudit dit oss på Black and white party, jävligt synd att man inte läser sina mejl så man ser det typ två veckor efter. Men fest med lite ickesvensktalande människor i Kristianstad kan ju inte bli annat än spännande. Särskilt snyggt är det när jag försöker prata Franska med dem, han fattade faktiskt lite av vad jag sa. Stolt.
Jag ska iallafall bryta trenden nu och kolla på Greys istället för fotbollen som alla andra gör.

Ha en trevlig fortsatt kväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0