Äckelkemibögjävel

ja ni fattar nog, När provet är över på onsdag kommer jag vara så satingens happy! oavsett hur det gick för då är det över, jag tänker inte ha ångest för Matteprovet, för där kan jag ändå inte få bättre. Men på kemin gäller det verkligen. Och när matten är över, då kommer livet vara underbart, då är det bara Siesta och sommar för hela slanten. Jag menar, det är verkligen snart nu, jag som typ har längtat efter det hela våren. Det bästa är att det är inget mer i skolan efter siesta så man kan bara njuta, bara festa fasen, lyssna på underbar musik och träffa folk.

Förövrigt är Lasse Lindh underbar igen, jag hade bara glömt bort det för ett tag.

Pussciao :*

Kommentarer
Postat av: världens bästa knocken

han är inte bara underbar, han är alldeles fantastiskt bäst i hela världen !

2008-05-19 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0