ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte?

Fredag: Barnpassning hos maja, med Anna, Sara; Pidde, Viktor och Simon. Vi fick åka med Viktor till pizzerian, kvällen höjdpunkt? haha duktig var han iaf. Sen käkade vi goda pizzor, gjorde mumsig milkshake och sen va vi så mätta att vi höll på att smälla av. Vid halv tio drog några av oss vidare till Tyringe för att fira Mackes 18årsdag. Wihoo. Halva klassen va där, trevlans. Synd man inte va på festhumör bara.

Lördag: Sov riktigt länge, sen upp och mentalt förbereda sig för den kommande hockeymatchen. Hhk mot Wild parents haha. Vi förlorade men nu har jag iaf spelat hockeymatch en gång i mitt liv. Är lite stolt minsann. På kvällen blev det snabbmackisar, godis och melodifestivalfinal mys med maja. När det va slut blev vi lite rastlösa så vi drog till vankiva en sväng, träffade lite trevligt folk och frös ihjäl om fötterna.

Söndag: Träning, gick kass. Har asens ont i ryggen nu. One three hill säsongsstart idag. Wihoo. Det var bra. Nu är det Wallander, som vanligt på söndagar. Börjar bli tradition.

Just nu: Funderar på att göra ngt åt saken, men vet inte om jag orkar eller inte.
image28

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0