2 veckor och fyra dagar

Det händer att jag jag skriver inlägg jag inte publicerar, men ändå sparar för det känns så bra att skriva dem. Jag skriver alltid blogg för min egen skull, men vissa av inläggen vill man inte att vem som helst ska ta del av. Jag skrev ett nyss, det kändes skönt att skriva av sig lite, men jag skulle aldrig låta vem somhelst läsa det. Jag menar, vem som helst kan ju faktiskt läsa min blogg. Vissa saker är bättre att hålla för sig själv, och kanske sina närmsta vänner. För helt själv är det inte heller bra, man mår bättre av att prata om saker. Det enda jag tänker säga här till allmänheten och dig om du läser är att det verkar som du inte ens fattar hur ledsen och besviken du gör mig.

natti

Förövrigt är det två veckor och fyra dagar tills jag och Alice åker till Tjeckien, ska bli skönt att komma bort lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0