Weddingday

Jag har en fruuuuuktansvärd smärta i mina ben och fötter. Typ tusen gånger värre än en helkvälls dansande på björket. Så är det när man är superservitris. Yesyes. Kvällen har varit stressig men underbart kul. Vi har serverat, diskat, dukat och dansat. Swingat, och valsat och allt sånt där. Och smakat lite spännande sorters likörer. Med fredagens och lördagens jobb blev det 13 timmar. Lite extra pengar är aldrig fel. Dessutom var det folk på festen som frågade om vi kunde tänka oss servera på fler fester, . Till och med den "proffessionella" dj:n ville att vi skulle servera på någon av hans fester. Yesyes, vi är bäst. Ingen protest nu ska jag dö i min säng.

p.s jag har ätit och druckit väldigt massa gott idag.


Pussnatti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0