Midsommartrip

7 timmars jordgubbsförsäljning, massa galet skratt. "killar var hittar vi korven" jag och maja hade kul iallafall, Skrämde nog bort lite av kunderna. Ojsan! Sen hemma stressa stressa stressa. På med midsommar kläder, shota jordgubbsgrejs springa till bussen. Sen blev det vårrullar som midsommarmat när vi kom fran till Örkelljunga. Nille och hans vän mötte oss. Vi fick skjuts till festen, lugn i början, sen kom mer folk. Vi gick till en annan fest, där va mindre folk. Skulle gå igen men då va Nilles sko borta, letade efter den en timme. Maja hittade den i en blomsterlåda. Med två skor gick vi tillbaka till den andra festen. Massa massa folk. En sväng hem till lippan med, dansa med hennes föräldrar och hoppa studsmatta. Tillbaka igen, 80% starkstark. Jag och Nille tog Aquavit med, Äckligt! Sen dansa lite, trött. Vid halv fem började vi gå hemåt. Jag och maja plockade sju sorters blommor för att lägga udner kudden. Nille tyckte det va bättre med en hel blomsterlåda.  Kom hem, åt glass till nattamat. Sen macka. Sova i den bredaste sängen jag någonsin sett. Maja -"du får dela med dig, Av de här gouda?"
-Gapskratt
Nille- Alltså fan vad ni skrattar.
Däckade någon gång mellan fem och halv sex. Mycket trevlig midsommar!

Örkelljungabor.
-Ska ni gå nu?
- Yes
- Ska vi inte ligga?
- Nää, tack.


Kommentarer
Postat av: maja

tack för igårkväll hjärtat <3

2008-06-21 @ 20:30:00
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0