Love and other disasters

Jag och anna avslutade går dagen med en film, "love and other disatsers". Hur lyckas vi alltid få tag i kassa filmer? Film var precis vad jag orkade igår. Vi spenderade hela dagen i Åhus. Tog tåget redan tjugo i nio. Det va tidigt, stackars mig som verkligen är morgonpiggast i världen. NOT. Men dagen i Åhus var finfin med perfekt väder. Hem för att spana in allt vackert folk som skulle på bal.  Vackert va det. Fick ju spana in lite klänningar och så för ideer tills nästa år med. Blir spännande med den saken.
Idag har inget kul hänt, jag har jobbat, tränat tjejerna, (vattenkriget va iofs kul!) och sen hem. Läst en spännande bok och allmänt tagit de lugnt. Behövs det med ibland.
Jag jobbar imorgon mellan 8 och 2 så ni kan ju alltid komma och säga hej ;)

Om ändå allt vore enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0