Gamla Inlägg

Jag har precis läst igenom hela min blogg. Jag blev glad av att göra det, plötsligt kom jag ihåg en massa roliga saker som jag hade glömt bort.  Även om jag delvis skriver bloggen för er som läser den så är det faktisklt mest för mig själv. För att få skriva av mig, allt som är bra och allt som är jobbigt behöver skrivas av. + Att bloggen blir som en dagbok för att påminna mig om hur de senaste halvåret har sett ut. De roliga med inläggen är att man minns exakt hur man kände sig när man skrev de och det. Hur glad man var efter den festen, eller hur ledsen man var den dagen. Ni har nog fattat poängen. Jag gillar bloggen helt enkelt!

Dont you know
So many things, they come and go
Like your words that once rang true
Just like the love I thought I found in you
And I remember the thunder
Talkin bout that fire in your eyes
But you walked away, when I needed you most


Kommentarer
Postat av: kyrre

det är precis samma för mig :)

så vi kommer alltså inte ihåg ett dugg av vad som hände innan 2008 :P

2008-06-10 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0