And I love Copenhagen

Det är alldeles sant, Köpenhamn är min favoritstad.

Så om ni vill veta lite om min helg i köpenhamn så ska jag berätta för er. När vi kom till Köpenhamn i lördags ägnade vi de fem första timmarna åt shopping och en god Lunch på mitt favoritställe Diamanten. Tyvärr, hade det tagit bort min favorit macka. En verklig katastrof, hur kan de vara så dumma att det tar bort den. Stället sänktes ett snäpp i mina ögon där. Fast egentligen inte, det är fortfarande mitt favisställe i Köpenhamn. Tillbaka till shoppingen, för en gångs skull var det männen i familjen som handlade mest, brorsan handlade två par byxor och fyra tröjor.  Jag nöjde mig med två par skor och ett linne. Heeehe!
Sen blev det Fika på Kronprinssessegade. Jättemys att träffa Julia och Anna. Vi kollade fotboll och efter fotbollen blev det mat + efterrätt. Hjälp mätt JA! Mellan maten och efterrätten fick jag iallafall lite motion. Man blir vältränad av att leka med en treåring. Vi cyklade i nedförsbackar och uppförsbackar hade pussdragkamp och sen simmade vi lite med. Allt detta i en dubbelsäng. Med lite fantasi funkar allt. Efter jordgubbarna, så var det dags för Jolie Julia att sova. Vi borstade tänderna och läste saga. Jag lyckades faktiskt få henne att sova. Sedan fick jag dessutom äran att sova på hennes rum. De dumma med det var att hon vaknade liiite tidigare än jag hade lust att gå upp i morse. Men sånt får man väl stå ut med, idga har vi lekt på lekplatsen, kollat fiskar. Fikat på slottet, ätit lite mer och sen somnade jag i soffan. Yrvaken som fan gick jag till tåget och nu är jag hemma. Helgen har varit helmys. Tyvärr var det antagligen sista helgen i deras lägenhet eftersom de ska flytta till Norge och Hamar. Bajs. jag vill inte ha dem tio timmar iväg. Verkligen inte. Fast jag vet att Anna inte heller vill flytta, men Morten har fått jobba där så de har inte så mycket val. Dumma Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0