American Sweethearts

Alice kom till Kvantum igår, hjälpte mig att stänga. Lekte lite mamma till mig, "MEn elin du kan väl inte gå redan? Det är ju fem minuter tills de stänger". Sen blev det mat, promenad deep talk på gungorna. Det är de du och jag är bäst på, de djupa snacken, och sen dampen. Blev vänner när vi kom hem, båda somnade med kläderna på i sängen. Lite småtrötta kanske. Gick upp vid ett, stressade till jobbet. Sju timmar idag, världens segaste. Blöö. Efter klockan sju var där inte en jävel. Lönt att sitta där till nio då, men pengarpengarpengar. Tänk på pengarna Elin. Har varit och är fortfarande Fredagen den 13:onde idag. Än så länge har jag itne haft någon otur. Pepparpeppar ta i trä. Jag lyckades iaf byta morgondagens pass mot dagens vilket betyder att jag kan följa med till Köpenhamn imorgon. Precis vad jag är sugen på och behöver. En mysig helg i Köpenhamn med Familjen, moster och kusin. Puss på det.


RESAN ÄR BOOOOOKAD. FYYYFAN VAD VI ÄR BRA. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0