elin 31 juli

Alltså, fy på mig för jag glömde bloggen igår. Väldigt dåligt av mig, men jag tillbringade dagen i Yngsjö med Mamma och Pappa. Sov typ hela dagen, brände mig lite och har numera ett litet sött hjärta på magen. På kvällen fixade vi lite med vårt projektarbete och sen åkte jag och Maja till Macke på minifest. Det var roligt den lilla stunden det varade innan vi var tvugna att bege oss til tåget. Väl hemma när vi skulle sova så lyckades jag på något sätt ramla ur sängen! Hur fan lyckas jag, spiknykter. Jävla garva blev det från andra sidan av sängen iallafall,

 Idag har det varit möte på skolan mellan 10 och halv tre. Inför teknik för tjejer veckan som är nästa vecka. Nu är allt planerat in i minsta detalj ;). Kyrre lyckades få sin söta mor eller tja hennes söta mors företag att sponsra oss så nu lyckas vi ta oss till experimentariet. Fasen vad skoj! Efter mötet blev det sparrsjön en stund, doppet va skönt men annars va stället inge vidare livat.  När jag kom hem, så bestämde jag mig för att springa en sväng. Dumt beslut eftersom det tydligen var 27 grader i skuggan, jag gick till hlmgården, sprang 4 km och gick hem. Det va det värsta jag gjort, alldeles galet varmt. När jag kom hem igen gick jag raka vägen ut i trädgården för att svalka mig i vattenspridaren. Hjälpte det något? Icke som nicke. Nu har jag iallafall ätit och duschat och ska bege mig med 532 an till vittsjö. Det ska bli mysigt, det var år och dar sen jag var där. Typ.

Åh nu ringde min treåriga kusin mig, " eliiiiin, kommer du till öffa?" Så kan jag inte komma dit sista helgen de är här innan de flyttar till Norge, Det känns alldeles jättemycket förjävligt.Nu blev jag alldeles ledsen. Bölbölböl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0