I saw you on TV

Sitter här i soffan och myser, vilar upp mig inför kvällens träning. Skulle pluggat matte men jag har inte orkat. Får väl ta det efter träningen istället, då lär jag ju va piggare? Knappast.

Klädsim i skolan idag, Måste säga att alla var väldigt snygga i underställ etc. Tungt va det i iallafall och eftersom mina byxor kasade ner så jag hade grenen ända ner till knäna var det en aning svårt att simma. Efter tvåhundra meter fick vi äntligen ta av oss kläderna men vi va tvugna att göra det i den djupa bassängen trampandes vatten. Ingen drunknade som tur va och nu kan vi kasta livboj, bogsera personer och dra upp dem på land. Helt lugnt att bada med mig i sommar, drunknar ni så räddar jag er. Lovar! Sen blev det bastu, dusch och tillbaka till kemin, Vår labb igår hade reagerat så det som någon vattenblandning igår var gelé idag och spikarna hade blivit blå, gröna och rosa. Rätt coolt. Eftersom vi är lite smått störda så ville vi hemskt gärna smaka på den där gelén, och jag fick bli testperson men det var inte så farligt. Den smakade typ ingenting. Efter det frågade vi Ingrid om det var farligt, när hon sa att det var lungt smakade Anna och Majsan med. Nu ska jag lyssna på lite Billie the Vision and the Dancers, maha dem är brabrabra!  Sen ska jag träna och snälla ni. Håll tummarna för min flickflack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0