"I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt"

Sista dagarna på lovet nu och ångesten är på topp. Fast jag försöker skita i den och njuta fullt ut. Dagarna är mest slappa, sover och myser allt vad jag kan. PÅ kvällarna vaknar man, eftersom man helt vänt på dygnet är jag som piggast mellan nio och tre typ, på dagarna är jag död. Ikväll blir det fest, elvira och jag ska dansa som faaan, om jag nu kommer in så klart. Skoj ska det bli iallafall och jag är rikigt laddad. Igårnatt va jag lagom depp, men jag har har bestämt mig för att skita i det nu. Vill du vara en idiot så varsågod. Jag bryr mig inte längre.
Igårkväll var linn här och kollade film med mig, det va mys. Innan hon kom var det en mycket spännande semifinal i juniorvm, hockey då alltså. Ikväll är det final men den lär man ju missa. Lite synd men fan va gött om Sverige hade lyckats vinna. Jag ska hålla tummarna på förfesten. På tal om något helt annat såg ett bra ordspråk idag. " I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt" och det stämmer faktsikt jävligt bra.



image2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0