ciao bella

träningsvärk, träningsvärk jag har så mycket träningsvärk. jag går som jag vet inte vad. men det kan ju alltid glädja någon. Skolan idag var lång, men schemat fortsätter att förbättras och nu slutar vi en hel timme tidigare på fredagar plus att vi slipper fetehålan på torsdagen. brabrabra.  Efter skolan idag var jag och anna på stan en vända, kollade på lite fler glasögon men hittade inga fler snygga. Sen hem, kolla OC, grey´s och bara ta det lugnt, snart ska jag till macke och kolla ciao bella.

Kommentarer
Postat av: saja

ciao bella är kass enligt mig! :P

2008-01-14 @ 21:41:03
URL: http://mrssaja.blogg.se
Postat av: Anonym

ey, vad tränar du?

2008-01-17 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0