080808

Alltså igår var en jävligt rolig kväll. Först förfest hos Bjärnor som mest handlade om att få pizzerian att köra ut pizza till fem hungriga flickor, två pojkar och två gotlänningar. En och en halv timme tog det men vi fick dem. Wooh, jag tror de tog tre minuter att äta upp dem! Sen kom Frans, Ralle och Benny. Jag blev jätteglad över att iaf få träffa Frans en gång på sommarlovet. Efter vi sagt hej till dem gick vi till tåget, hade allsång för tyringe tågstation och sedan hemma i stan begav vi oss to Isaaac. De spelade Nhl någonting och vi hade lite mer allsång. Vid 11 bagva vid oss ner till stan, Festivalen var mycket bättre än väntat, jag träffade massa roliga människor, sjöng, dansade pratade med märkligt folk, fick ha thilde och saura i hässleholm ett tag och så däääär. Fyfan vilka konstiga meningar och obra sammanhang denna bloggen har men jag är sinnessjukt trött. Var hemma vid fyra och gick upp vid halv nio imorse för att jobba. Teknik för tjejer veckan gick bra btw. Nu ska jag äta frukost / lunch och sen sova tills det är dags att partaja ikväll igen,


förresten var jag duktig igår, och lite förvirrad. Sånt är de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0