Hultsfred

Om en timme åker vi, jag är redan lite nervös faktiskt, fast vi inte ska tävla förrän imorgon. Det ska bli roligt iallafall att åka iväg en helg med ligan. Mådde riktigt dåligt imorse när jag vaknade, så typiskt mig att alltid bli sjuk när det verkligen händer något roligt eller viktigt. Jag kan aldrig lyckas bli sjuk till de tråkiga grejerna. Men pappa har varit och köpt näsdroppar, halstabletter och ibumetin så jag kan knarka det i helgen. Vi har köpt en fet luftmadrass med, en sån hög som pumpar upp sig själv. Är rätt nöjd faktiskt. Nu ska jag bre baguetter och äta innan vi åker,

Håll tummarna för oss i helgen.
Det är ju trots allt Riksfinal. Rätt fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0