"elin, jag är sugen"

Hej dååålig uppdatering!
Jag har helt enkelt inte hunnit skriva i bloggen.
Det har varit jobb hela dagarna och efteråt har jag först varit i väg och sen varit alldeles för trött.
En veckouppdatering så här en söndagskväll får det bli.
Varning för sjukt flummigt inlägg, läses på egen risk.

I onsdags var vi hemma hos Elin i Nävlinge för att ha resemöte
vi bokade hostel I Los angeles 'venice beach hostel'
köpte busspass till australia ( översvämningar försvinn!!!)
och så började vi skriva packlistor, jäklar vad mycket som ska fixas.

I torsdags var jag bjuden på middag hemma hos Jb.
Jag fick mycket mumsig bulgursallad, fin present och så hade jag ju trevligt sällskap.
Dessutom vann Sverige handbollsmatchen!

Igår var det fest, @ casa grahm.
Festerna där är alltid grymma
det var det vanliga gänget + sanne och en göteborgare.
Mycket trevligt!
Jag, macce och larven kom på en ny variant av rysk roulette.
Bungy jump varianten! ett av sex rep är lagom långt. Välj rätt för tusan!
Senare blev det utgång, harrys sög rejält, man fick inte dansa för vakterna och där var inte mycket roligt folk.
Jag och sanne gick och köpte kebab innan det blev hemgång.

Igår var jag och Mamma och gjorde tusen ärenden inför min resa
kom hem med fleeera shoppingkassar, handbagageväska, adapter, minischampoo, lite nya kläder och en massa annat. Efter det körde vi till markaryd och åt hos mormor och morfar.Mumsig mat och mycket mysigt!

Var hemma vid halv tolv, körde till casa Grahm där gänget skulle chilla, jovisst. där var inget chill.
sex shotar jäger på en halvtimme för grabbarna. där är alltid ett jäkla hetsande, galet och jag gillar det!
  vid halv två började hetsandet sååå jag fick hem och lämna bilen, robin skjutsade tillbaka mig och den första morganen dracks 01.30.
morgan + övertrött+ hetsigt folk= dog av skratt
"elin, jag är sugen" macce ville ha vodka direkt ur boxen
"repet fladdrade i vinden"
subway och sjukt efterlängtad nattamat innan linney var en ängel och skjutsade mig hem!

idag har jag och linda dansat fristående,
tränat världens gulligaste ungar
och nu är det snart sovdags.

imorgon är det sista måndagen på autoliv
och om en och en halv vecka befinner jag mig här
fan vad livet är bra NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0