11-01-03

´Så nu är jag med 20, finally!
Min födelsedag igår var lugn, mys med familjen.
Fick frulle på sängen, paket och så åt vi gott och såg på bra filmer.
Firandet sparar vi tills nästa helg, då mina vänner vill jag ha ett jäkla ös!

idag har jag fixat försäkring, beställt linser och köpt en ny digitalkamera
resefix och pengarna bara rinner iväg
endast nödvändiga saker får inhandlas nuuu.
sparasparaspara!

ikväll kommer majsan hit och leker med mig. wiiie.

Förresten så vill jag tacka allra vänligast för alla gratulationer på sms och telefon igår
och en jäääkla massa på fb-
Tacktacktack.


Kommentarer
Postat av: Maja

woho, snyggis!

tack för ikväll, NU måste jag däcka

2011-01-03 @ 23:18:22
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0