Rodeo Drive & Santa Monica Pier

Iforrgar akte vi in till hollywood, men vi kande oss ratt fardiga dar
sa vi tog en snabbtitt pa L. A ink
elin var sugen pa att gora en tatuering men bestamde sig tillsist for att hoppa

istallet tog vi bussen till beverly hills och Rodeo drive
dar gick vi och dregglade i butiker som Gucci,  Dolce Gabbana, Jimmy Choo, Lanvin och Hugo Boss
dock blev vi glada nar vi hittade victoria's secret pa gatan bredvid.
dar shoppade vi loss!

Pa vagen hem hoppade vid av I Santa Monica
precis lagom till solnedgangen, saa sjuukt fint!
Vi tog en promenad pa piren, kopte vykort och lekte med papegojorna.
BEAUTIFUL 

Los Angeles Beverly Hills


Rodeo Drive



Happy shopaholics


My med papegojorna


Santa Monica Pier sunset


Santa Monica Pier sunset


Min bikini fran Victoria's Secrets
hittade verkligen min dromfarg, nu maste jag bara bli lite brun forst
(dock har jag ju kopt tva bikinsar till innan)


Kommentarer
Postat av: marie

Hmm - shopping, shopping - vad har du slängt? Eller du styrketränar gm att bära packning :))



Puss o Kram!

Mamma

2011-02-03 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0