adrenalinupdate

detta ar fasen det sjukaste jag nagonsin utsatt mig for
heelt javla galet sjukt och jag vet inte allt.
bungyjump fran 134 meter bara slanga sig rakt ut i luften
jag har aldrig varit sa radd i hela mitt liv och nar jag stod ute pa den lilla plattan var jag asnara att vanda
men jag ar sa stolt nu att jag har gjort det, ni sitter vi har uppe pa berget och vantar pa bussen ner till queenstown.

det var saaaa sjukt cooolt, awesomeawesomeawesome!
waaaaaaaaaaaa
sjuuuukt!

ikvall ar det poledancing pa schemat, team sweden, de underbara irlandska tjejerna. och galningarna som far leka transor for kvallen for att de ska fa folja med.
sen blir det utgang, imorgon aker irlandskorna sa ikvallt blir det fullt os nar det ar var sista kvall tillsammans.
kiwibussganget ar amazing, jag kommer sakna dem!
men det blir dublin i host, och dessutom ska vi och halsa pa sean i birmingham.

quuenstown ar sa sjukt sjukt vacker, riktigt bra uteliv och dessutom har de varldens godaste hamburgare.
det slar allt jag nagonsin atit. fergburger! sweet as.
nae har hade jag kunnat tanka mig att bo, underbar sommarsasong och sa skidasong pa vintern. det ar grejer det.
imorgon ska vi antagligen ut och rida, kanske en sagan om ringen-tur.
med detta landskapet kommer det bli amazing.
har ar saaa himla vacker, och staden ar liten och mysig.
faan vilken resa detta ar, waaaa i love my liiiiife!!!!



Kommentarer
Postat av: Anne (Malins moster)

Härligt Elin, detta vill nog pappa göra nästa gång han fyller år..( eller kanske inte. Ni var mycket modiga.

2011-02-25 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0