Teskedsgumman

Det blev ingen fika hos Ana igår för hon var sjukis
istället la jag mig framför kaminen för att få upp värmen lite
där somnade jag i två timmar PÅ GOLVET
 sjukt men inget ovanligt.

Undrar förresten om vädergudarna läser min blogg
för imorse när jag vaknade var det vitt och kallt!
Lovely

Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan, äta och napa.
Ikväll är det dans.

angående rubriken har jag fått ett nytt smeknamn på Autoliv
tror det grundar sig på min Lilla My-knut.

(en månad till Julafton och på söndag är det första advent!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Första advent firar vi förhoppningsvis in med GULD ! :D

2010-11-24 @ 17:23:29
Postat av: elin

ja, jag känner det på mig! PÅ söndag smäller det, två medaljer:D

2010-11-25 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0