Hänt i veckan

Sjukt dålig update, har varken funnits tid eller ork
vi kör punktform
-petra har varit här och hängt med mig
-jag har tagit tag i mitt liv och börjat träna
- jag tränade mina barn och offrade mitt liv typ tre gånger för att rädda dem
-vi har haft möte och kakkalas med resetjejerna
-jag har klippt och färgat håret, är nu ljusare med litelite inslag av rödblont
-jag har börjat komma fram till vad jag vill göra med mitt liv efter resan
- har ev fixat en lägenhet i stockholm tills nästa höst!
bilder från halmstadhelgen kommer upp men SENARE
nu ska jag slänga mig framför brasan och bara slappa
sen ska det powerwalkas och efter det packas
denna helgen spenderas inte heller i hässleholm utan jag ska...

till Saja i Jönköping,
woopwoop
hon är bra och helgen kommer bli brabrabra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0