halmstadhelgen

Det var så kul att träffa alla underbaringar förra helgen!
Vi fick tacos när vi kom fram till stugan, lite ost och vin och en film på det fick bli fredagsunderhållning!
sovmorgon, Havspromenad och sen gooookart -fasen vad kul det var!
Efter en sväng inne i halmstad så åkte vi tillbaka till stugan, danne kockade till oss och sen blev det förfest innan buss in till halmstad, mer förfest hos lollo inne i halmstad och sen en sväng på några uteställen.
När vi kom hem blev det nattamat "jag är inte dålig på att micra" "fyllesvin-hahahha" och kurragömma. Jag vann, trots att jag hade lagt mig i soffan med tre små prydnadskuddar över mig, WOOP
! Söndagen var riktigt bakisdag med mumsig lunch och film i soffan!
tack för en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0