Lunarstorm

Fick höra att Lunarstorm ska lägga ner
var tvungen att gå in där en sista gång
vilken nostalgi!

Det var knappt att jag kom ihåg mitt login
och hade det inte varit för min lunarblogg
hade jag tagit bort mitt konto för länge sen.

Men nu är det borta.
Dock har jag varit duktig och skrivit ut hela min lunarblogg
det är det närmsta jag har en dagbok från den tiden
så det hade ju varit väldigt synd att bara låta den försvinna.

Där var inlägg från Februari 2005 till Oktober 2007
och vilka inlägg sen. Dör lite på några.
*juh*- jisses.
Men jag kommer ihåg känslan när jag skrev dem
mycket hemlighetsmakeri,
dock vet jag precis vem jag menade när jag skrev osv.
haha här är tre utdrag ur bloggen.
underbara gymnasietid!

"20 oktober

Fre 20 okt 2006 09:34

Övrigt, 23 läsare totalt

Lars Aurell har gjort två flugor på smällen samtidigt, han är snabb som blixten."

 

by: lars aurell again^^

Fre 10 nov 2006 09:56

Övrigt, 17 läsare totalt

De sju dvärgarnas vän har ritat lite kladdigt, säger Lars Aurell (vem annars?)

Varför e jag de sju dvärgarnas vän? frågar Ho.

Dem sjunger ju; hej ho hej ho..."


"T2b

Tors 13 sep 2007 20:09

Övrigt, 10 läsare totalt

jag gillar min klass. den är bra



men,.

Jag hatar elna, dummadumma!"


------


haha elna, stamp stamp.


 

 


Kommentarer
Postat av: sofie

vart ska du resa :)?

2010-06-15 @ 12:11:07
Postat av: elna

Vem kan hata någon som heter elna och Maria dessutom(mellannamn) :D

2010-06-23 @ 19:58:40
URL: http://alorsondance.blogspot.com
Postat av: elin

haha ingen kan hata någon som heter elna! och absolut inte om hon heter maria i andra namn! jag kunde inte ens hata matte-elnamaria särskilt länge!

2010-06-23 @ 22:07:48
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0