fjanterier.

jag sitter och asgarvar i soffan
id
ag räddar msn och en högskole ( mellanrum) jävel kvällen


"Elin, säger: låt migg vaaah vaaa1?!?!?
Elin, säger: ( mamma undrar varför jag sitter och garvar i soffan! )
men tro inte jag är glad för det
Johan säger: haha, hälsa och be om ursäkt för att jag stör husfriden
.Elin, säger:haha det vill inte prata med dig, jag har sagt hur elak du är
Johan säger: kallar du din mor för det ? ajajaj."

"Johan säger:men då håller vi där för alltid elin. ha ett jättetrevligt liv, lycka till i österrike eller vad du tar dig till. hälsa mor, och be om ursäkt. jag kan skicka mina sista studiepengar i skadestånd.tack&hej.

Elin, säger:sakta i backarna, jag vill ha nästa månads studiepengar med tack

Johan säger: haha, girig jäkel. du får hela årsinkomsten, plus min cykel och min lillebror. blir det bra?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0