gulligt

usch jag är verkligen för många sovtimmar back
igår när lokalen var färdigstädad
blev det pirre, och lite mer häng med saja
sen träning och efter det hängde jag med bjärnor en sväng
slumdog millonaire är en riktigt bra film!
jag somnade dock tre gånger så han fick slå på mig
efter han stuckit hem somnade jag på dirren och räknade med sovmorgon
men acknej,maxi väckte mig tjugo i åtta
imorgon-SOVMORGON!

gulligt
Skarp | säger:en månad:(
Elin, säger:en månad:D
Skarp | säger:nää:(
Elin, säger:jo:)
Skarp | säger: neeej
Elin, säger: kommer du sakna mig skarpis?
Skarp | säger: OM !?
Elin, säger: jag kommer sakna dig med!
Skarp | säger: det vet jag väl du älskar mig
Elin, säger:klart jag älskar dig
Skarp | säger:älskar dig med
Skarp | säger:jaha. då har vi en månad på oss att bli ovänner, hata varandra och aldrig någonsin sakna varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0