Tack för barmhärtigheten och himlastegen

Det är vad min kväll består av, svenskplugg (Y).
Har dock hunnit med lite annat med,
blev en powerwalk på en timme ungefär
sen har vi haft avslutning med Skruven
några av de tjejerna är de jag har tränat längst
och det blev riktigt jobbigt att säga hejdå
för det är ju inte alls säkert jag är kvar till hösten.
Det blev massor av kramar, och mycket beröm till tjejerna
en aningen tårögd var jag när träningen var slut.
Fick fina presenter med, blommor, choklad,
ett litet kit med lotion, duschcreme och en handduk
och ett lite smycke, ett rosa glashjärta. Likadant som på min bok fast mindre,
urgulliga ungar.



Emelie är med rätt gullig:
"stranger
 what are you hiding for me
in your dark eyes"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0