Smultron och blåbär

Nu är formen med klar, faaaasen vad skönt!
Endast ett litet väggsnitt, en inlämning och ett prov sen är allt över.
Är det galet eller är det galet. Ja jag håller med, alldeles galet!

Efter svenskprovet som gick helt okej
hängde vi en sväng i formsalen.
Sen var det afterschool, jag köpte inget.
Jag skulle ju vara nyttig, dock blev jag bjuden på en drink.
Så man fick ju smaka lite på den :w.

Nu har jag och maja gått dagens powerwalk
hässleholm- vankiva vankiva-hässleholm.
Nu myser jag i soffan med mitt favoritte,
smultronte från teboden.
Dricker det dessutom ur min blåbärsservis.
Kollar lite på Get Smart och ska försöka skriva Ped.

puss på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0