fucking awesome

ja vart fan ska man börja, Prag var såå jääävla awesome. Helt underbart bra resa mer världens bästa T3b.
 Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, blir nog en uppsats om det imorgon, för jag vill minnas allt.
ikväll kan ni få några av de bästa citaten, har säkert glömt hälften.

" jag har åkt här ända sen vi kom hit" -
"det märks att vi inte är i norden längre, vi har ju åkt aslångt -kalle vi är i trelleborg!"
"anaaa, ska vi röööga ana." -
"ska du ha dig en stänkare, (06.00) 
"jag har ju en toarulle i väskan som jag snodde på båten (i) fick sitta rätt länge innan jag kom på det, men det kan alltid vara bra"
"alfred"
"fyyyfaaan vad jag är arg (mördarblick), näää jag menar varm"
"oh, i don't know what to say man"
"benny var är du,
-ehm på en spårvagn,
- vart ska du? - vet inte
-vart har du varit - vet inte
-hittar du hem? -vet inte"

pås-skämt
morgonstund har påse i mun,
man ska inte kasta påse i glashus osv.
ja säger då de, herregud

Tack och tack och tack igen, för en oslagbar resa <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

love love love to prag and t3b :D

2009-05-05 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0